Om Techstep

Techstep är ledande i Norden på mobilteknologi för arbetsplatsen. Genom hårdvara, mjukvara och paketerade tjänster hjälper Techstep kunder att dra nytta av fördelarna med mobilitet och förbättrar arbetsdagen för anställda och organisationer runt om i Norden. För Techsteps räkning söker vi nya talanger som kan stärka och växa med deras Customer service-team. Vill du vara med på resan i ett expanderande bolag så är detta rätt tjänst för dig!

Om tjänsten

Området för Customer Service hos Techstep växer och vi söker nu ytterligare stjärnskott till deras team. I dagsläget arbetar det tio personer i teamet varav åtta stycken arbetar och ansvarar för supporten gentemot kunderna.

Techstep är ett växande Techföretag med specialistkunskaper inom Enterprise Mobility. Techstep har positionerat sig som en ledande leverantör av den digitala arbetsplatsen i Norden genom att kombinera säkra mobilitetslösningar med modern drift och support. Deras vision är "Making Work Mobile" och målet är att vara det självklara valet för organisationer i Norden som strävar efter att skapa den bästa moderna arbetsplatsen. De erbjuder lösningar som ger de anställda digitala verktyg som de trivs med och som gör dem effektiva – oavsett var och när de vill jobba. Techstep drivs av nyfikenhet och strävar efter att vara en oberoende rådgivare - för alla deras kunder.
Techstep lägger stor vikt vid att bygga en värderingsstyrd organisation och Du förväntas att leva enligt och föregå med gott exempel enligt deras värderingar:

Accountable, Respect, Open Minded, Challenger – Together we are Team Players

Du erbjuds

  • Möjligheten att bli en del av ett innovativt företag som är inne i en tillväxt- och förändringresa! Om du som person vill få chansen att påverka framtiden ska du söka dig till Techstep.
  • Att bli en del av ett passionerat och engagerat team som ständigt utmanar sig själva och strävan att hela tiden överträffa kundens förväntan. Techstep erbjuder en flexibel arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik! Du behöver således trivas i en föränderlig miljö då Techstep är inne i en förändringsresa.

Arbetsuppgifter

I rollen som Customer Service Agent är din huvudsakliga arbetsuppgift att supportera slutkunder gällande mobilitetstjänster. Du kommer att arbeta med att:

 

  • Ta emot och hantera olika ärenden både via telefon och mail där de vanligast förekommande är växeltelefoni, operatörsärenden såsom exempelvis porteringar samt service av mobiltelefoner.
  • Alltid leverera hög service gentemot kunder och arbeta med att förbättra kundnöjdheten.

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet från servicebranschen där du haft kontakt med kunder antingen via telefon och mail eller personligen.
  • Har mycket goda kunskaper i svenska samt goda kunskaper i engelska.
  • Har ett stort tekniskt intresse.

Det är meriterande

  • Om du har arbetat i en liknande Customer Service-roll och arbetat med växel- eller operatörstjänster.

Som person är du

  • Ansvarstagande
  • Flexibel
  • Relationsskapande

Övrig information

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, konsultuppdrag på sex månader med god chans till förlängning.
  • Arbetstid: 8.00 – 17.00.
  • Placering: Karlstad
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök här